Ingen söndagsångest här inte

Börjar bli ganska sur, några precis utanför mig smäller rakter om och om igen och har gjort det i ca 1 timma nu. Först trodde jag seriöst att det var skottlossning och blev hur rädd som helst tills jag insåg att det bara var raketer. Blir dock lika rädd för de eftersom de smäller riktigt högt och är inte beredd så hoppar till varje gång.
 
Idag har jag iallafall köpt julklapp till pappa, äntligen! Känns skönt eftersom det började bli lite brådis med klapparna. Dock fick jag säga vad det var precis efter jag köpt det för att han sa att han skulle beställa hem likadana saker när han ringde haha. Jag och julklappar går inte riktigt ihop, mamma kunde gissa vad det var jag hade köpt till henne också och mormor och morfar vet vad dom ska få så ingen av mina klappar blev någon överrasking. Har inte så mycket att göra just nu så ska kolla om jag hittar nån bra film att kolla på. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: