mellandagsrean

Bättre bilder kommer! 
 
Herrreeegud, ni som inte bor i Stockholm undermellandagsrean kan va glada. Det är kaos i stan och sura människor överallt. Trodde jag skulle köpa mycket mer idag än vad jag faktiskt gjorde. Jag köpte ett par svarta Dr. Denim jeans men ska byta dom imorgon för dom var i modellen kissy vilket är för låga tycker jag, sen köpte jag det som är på bilderna ovan. Men imorgon ska jag in igen och förhoppningsvis hittar jag något annat då eller om butikerna har fyllt på eftersom det nästan bara finns minst L kvar i alla kläder... 


Mimmi

sjuk fina bilder! undrar om du skulle kunna göra ett inlägg där du berättar lite om vilken du kamera och kamerautrustning du har, skulle bli en stor tjänst :D

2013-12-27 @ 01:35:36
Bella

Aa folk är ju verkligen GALNA när det kommer till mellandagsrean! Så fort de fått syn på något så ska de ha det och betalas så fort som möjligt oavsett vad.

2013-12-27 @ 17:20:11
URL: http://jennyizabella.se
Matilda

snubblade över den här bilden på tumblr http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9nciwG5VD1qah5ozo1_500.jpg och trodde för en sekund att det var du! super lika ju!!

2013-12-28 @ 12:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: