Mina julklappar

Tänkte att jag kunde dela med mig av vad jag fick i julklapp. Jag fick egentligen ingenting speciellt idag med tanke på att jag har fått lite större saker de senaste månaderna. Har ju som sagt fått en lägenhet, bara det är ju helt amazing. Dessutom så skulle jag ju betala alla möbler dit själv men nu så betalar mina föräldrar de också, sen fick jag ju min iPhone 5s (är faktiskt väldigt glad att jag valde att ha kvar min guld!) sen får jag även en resa till Indien med Elin och vi åker om exakt en månad! 
Sen fick jag även lite småsaker, lite pengar, nödvändiga saker till lägenheten såsom handdukar, morgonrock, filt, ljuslyktor osv. Vad fick ni? :) 
 
Helt ärligt gillar jag inte direkt att visa upp vad jag fick, vet inte varför men det känns som att julen är som en sorts tävling. Alla bara försöker slå ut varandra och tävlar om vem som fick bäst och mest julklappar. När det faktiskt finns barn som verkligen inte gillar julen pga av föräldrar och släkt super och beter sig illa, kanske inte får några julklappar alls vilket ger mig dåligt samvete när jag ju sitter och rabblar upp mina julklappar. Usch... På julen är ju mening att vara med familjen och känna sig trygg. Det handlar om att ge, inte få. Men jag önskar er ännu en gång, God Jul! 
 


Inga-Linn

One Direction saker (bok, biljett, bodylotion,almenacka), parfymer, pengar kläder!:)

2013-12-25 @ 09:47:44
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: