onsdag

Ligger som en död fisk i sängen, har vart så otroligt trött hela dagen och det är fortfarande inte bättre även fast jag har vart hemma över en timma. Dagen började med juridikprov och jag blev grymt sur när jag insåg att jag läst fel på en A fråga som jag vet hade klarat...
Hade sen 4 timmar håltimma så jag och Linnéa drog hela götgatan, drottningatan och hötorget för att leta lite julklappar och sen drog jag tillbaka till skolan för psykologi. 
 
Så skönt för nu har jag bara företagsekonomi som jag ska vara klar med på fredag sen är jag typ fri. I helgen så ska jag skriva CV och söka massa jobb. Jättemånga i klassen har fått jobb den senaste veckan så måste nog också börja söka, skulle ju va najs med lite extra cash i fickan! 


Molly

Kan du göra ett inlägg där du tipsar om vad för jobb man kan söka och hur man skriver ett bra CV? Är 17 och helt lost. :)

2013-12-11 @ 20:10:19
hej

bilden på de rosa naglarna du har på din header, är det dina naglar? för att jag såg bilden på tumblr och den har 10 000+ reblogs, lite coolt om det skulle vara dina :) kram

2013-12-11 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: