onsdag

Jag brukar gilla lite välstekt mat, men haha jag vet inte vad som har hänt. Kan inte ens laga falukorv... Då är det illa. Har väl inte gjort så mycket sedan jag kom hem, mötte mamma vid stationen och hon följde med hem och vi spanade in källaren och tvättstugan, har inte vågat gå ner dit själv än haha. Har jobbat lite företagsekonomi och lagat mat, är även lite sur för hade hoppats på att se efterlyst ikväll men sen ville varken trean eller femman funka på TVn, fast dom gjorde de häromdagen!? 
 
Är sjukt trött, men ska nog börja skriva på mitt manus inför svenskan tills nästa vecka. Vi ska ha "visning" eftersom jag går ju mäklarlinje. Lite segt för man måste verkligen överdriva som fan vilket jag inte kan göra på beställning eller inför en grupp (!!!) Sen ska jag sova och det ska bli megaskönt verkligen. Puss ♥
 


Nelle

Gillar det också men var försiktig, bränd mat är inte alls bra! Man kan få cancer. Just so you knoooow

2013-12-05 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: