prioriterar saker framför bloggen...

Tjenixen! Lite kul att jag får klagomål på att jag inte bloggar, även fast jag sagt att jag försöker så gott jag kan och att jag ska bättra mig. Jag vet att en blogg är till för att blogga på, rätt obvious. MEN prioriterar mitt vardagsliv framför bloggen. Helt sjukt att jag ens sitter och försvarar mig själv och säger att jag måste prioritera saker framför bloggen även fast alla borde förstå de. Jag somnade innan 21.00 igår och vaknade upp mitt i natten och gick och la mig då, så ursäkta att jag inte satte mig framför datorn halv 3 inatt och skrev ett inlägg. Näää skämtosido, men jag hoppas ni förstår. 
 
Dagen har iallafall gått väldigt snabbt, jag är fortfarande sjukt trött efter denna intensiva vecka så kommer sluta med att jag går och lägger mig tidigt igen. Har även suttit och kollat på Kick-Ass 2 och nu sitter jag och kollar på de nya avsnitten på säsong 3 av Awkward, dom är jättebra! På tal om Awkward, tycker verkligen det är en bra serie, den är rolig men ändå tar dom upp så himla viktiga saker och kan relatera till folk i vår ålder. (antar att alla som läser min blogg åtminstånde inte är under 13 iallafall)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: