Annonsdags!

Hallojsan everibudi! 
Sorry för att jag inte bloggade igår men orkade inte, skulle egentligen delat ut CVs och massa så men det blev inte av så det var ju inte speciellt kul.... Höll även på med en ny design, men hade ingen bra designdag igår så blev sur och gjorde om och om och om hela tiden sen så sket jag it. 
Men iallafall nu är det annonsdags - om ni bor nära stan och kan ta er in så kan ni ju gärna få hålla mig sällskap och dela ut cvs, dock måste vi vara klara innan kl 5 så det är inte bra om du slutar typ 3, hehehe... Jag bits inte :) 
 
Nu ska jag iallafall iväg till syven på min gamla skola där jag gick i 7-9 och fixa med nya skolan jag ska söka i höst, och även kanske så att hon kan fixa något extra jobb till mig så jag får mitt studiebidrag + lön. Det vore väl grymt? Och om det inte är något kul jobb är det väl bara och söka vidare ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: