February 26th

 
Ni kommer bli fett besvikna nu, för jag sa att jag skulle göra värsta hemligheten men åkte bara och klippte mig igen haha! Sorreeeeh. Men bra försök och gissa iallafall ;)
 
Mamma ringde Rinse igår eftersom dom inte hade svarat på mailet och dom sa att jag skulle få komma och klippa om mig idag, så åkte till deras huvudkontor och klippte mig på Heron. Efter förra klippningen på en av deras salonger sa jag att jag aldrig skulle klippa mig hos dom men I'm not too sure anymore. Killen jag klippte mig hos var grym, gav mig verkligen många råd, var väldigt professionell och var jättetrevlig. Liiiiite bättre än hon jag klippte mig hos förut som stod och typ kollade åt ett annat håll och inte lyssnade på vad jag ville. Killen sa t.o.m att det var jätteojämnt och att han skämdes för att dom jobbade inom samma firma. Dit kommer jag definitivt gå tillbaka och klippa mig!
Tjejen klippte bara av mitt hår, några milimeter uppklippt och ingen annat. Killen klippte utt det ca 10 cm, fixade till luggen, toppade lite till för att jämna ut det och lite småsaker bara. Det var de jag bad om från början :)
 
 


Anonym

Har någon någonsin sagt till dig att du är fett lik musicalbethan? Ni är iaf aslika :o
youtube.com/musicalbethan

2013-02-26 @ 19:11:26
ISABELLA CELANDER

Vad fint det blev! :)

2013-02-26 @ 21:29:13
URL: http://isabellacelanders.blogg.se/
Anonym

What Makes You Beautful?

2013-02-26 @ 21:34:18
Jonna - Project Healthy Body

gu va söt du är!

2013-02-28 @ 09:04:24
URL: http://projecthealthybody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: