Lite blekning av hår här va

Dåliga cam bilder och osminkad, I know I know men whateverrrr. Ska ta mycket bättre bilder på det imorgon när det ljust!
Alltså jag tror att jag fick en knäpp i kanelen, jag hade en blondering här hemma sen innan och började kladda på det i håret. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Det blev både ljusare och högre upp än förra gången! 
Jag kan erkänna att det är orange, men det får man ju räkna med... Men det är absolut inte så orange som det ser ut på bilderna, men fick liksom ingen bra bild. Nån dag blir det väl ännu en omgång så det blir både ljusare och bättre "övertoning" från mörkt till ljust. 
 
Nu är det bara 25 minuter kvar till mello och jag är ganska så taggad, inte för låtarna men för danny!!!! 
 
 


Julia

Jättesnyggt!
Och du är ju hur fin som helst utan smink :)

2013-02-02 @ 22:09:18
URL: http://Ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: