Ny design

Sådär ja, nu är designen uppe och det tog sjukt lång tid men vad tycker ni? :) Villa ha något lite mer "stilrent" men ändå en personlig blogg med mycket bilder och färg, men ljusare!
Något jag irriterar mig sjukt mycket på är "OM" i menyn, ser ni också den eller är det bara jag? Har försökt att ta bort den men jag vet inte ens hur jag fick dit den?! Är det någon som vet hur jag får bort den? Den är inte så fin... :(
 
Nu med denna designen medföljer även lite nya kategorier, och kommer börja om på nytt, igen. Hur många gånger säger man inte det efter man bytt designen egentligen? Haha! 
Under kategorier hittar ni nu t.ex "söndagsfilmer" - eftersom jag inte har skola att gå till nu så kan jag ju slappa på söndagar = filmmys! 
Jag kommer nu tipsa om filmer förhoppningsvis varje söndag från och med nu och kommer även säga vad jag gillar/inte gillar. 
 
Kommer även börja fylla de kategorer jag inte lagt in något i än, såsom vlogs. Tycker det är lite stelt att sitta och prata framför en kamera nu eftersom min mamma också är hemma, men lite i slutet av februari börjar hon jobba och då sätter jag igång. 
 
Sen har jag också en överraskning för er för en helt ny sak som jag aldrig nämt på bloggen, än! Men först måste jag ha pengar, och då måste jag ju skaffa ett jobb/börja praktisera så jag får mitt studiebidrag. Jag tänker inte avslöja det än men när jag vet att det kommer bli av så kommer jag självklart berätta och jag hoppas att ni kommer tycka det är lite kul och intressant som jag! 
 
Nu har ni även chansen att beställa bloggdesigner helt gratis! Vi får se hur länge det kommer hålla men det kommer antaligen gå i perioder så passa på nu! Du hittar mer om det i menyn och kommer antagligen svara på lite frågor och så i ett inlägg senare någongång. :)


Carro - en emo/scene bloggerska

Tycker att den är jätte fin :D Kramisar Carro

Svar: Tack så jättemycket! :)
Li

2013-02-12 @ 15:11:53
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Betty

Vilken fin design:) bra jobbat

Svar: Tack!! :)
Li

2013-02-12 @ 15:58:23
Andrea

fint vardagsrum!!! kram.

2013-02-14 @ 17:03:00
URL: http://avham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: