Mina favorit appar

Ganska orginella appar, är inte direkt en "app-person" längre, har nästan inga spel längre vilket min mobil var överspammad med 2010 haha, nu har jag mer vettiga saker. Men det här är iallafall de jag använder mest och är mina favoriter. Nån gång i framtiden kommer jag nog posta en likadant inlägg fast lite mer updated!
 
♡ Twitter 
Alla vet nog vad Twitter är. En av de appar jag använder non stop iallafall :) 
 
♡ Big Day Event Countdown
Här kan du välja ett/flera datum och varje dag räknar den ner. Just nu har jag tills jag åker utomlands - 36 dagar kvar! 
 
♡ Instagram
Haha alla har nog den här appen... Posta, gilla och kommentera bilder. Följ mig där: liellax :)
 
♡ Tap Tap Revenge Tour
Lite som Guitar Hero, otroligt kul när man är uttråkad! Ganska dåliga låtar, dom bra låtarna kostar och jag är ju snål så jag nöjer mig med de dåliga. 
 
♡ Spotify
Fick ju spotify premium i julklapp, och en av anledningarna var för jag att jag ville ha på mobilen. Helt klart ett av mina bästa köp och en av mina favo appar!
 
♡ Kik 
En sorts av messenger, om ni inte visste det haha! Om ni vill prata nån gång så kan ni kika mig! liellax heter jag där också. 
 
♡ Whitagram
Det tillhör Instagram, och den här appen gör så att man får en vit kant på sina bilder. Jag personligen tycker det är snyggt, + att man får med hela bilden istället för att bekymmra sig över vad man ska klippa bort när man ska posta haha :) 
 
♡ Temple Run 2 
Alla här har väl kört Temple Run? Nu har det kommit en 2a! Den är mycket roligare och svårare än första. Kul när man är uttråkad.


Helena

Älskar din design
Gör du gratis Designer ? :)

2013-02-01 @ 19:25:14
URL: http://hillehelena.blogg.se
Laura

Gud vad fin header :3

2013-02-02 @ 13:36:07
URL: http://lauraaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: