Första mötet med One Direction

TADA. Ännu en önskerubrik och denna önskerubrik har typ varit förfrågad sen jag startade bloggen, och bloggen innan jag hade också. Fick ju en fråga i min frågestund varför jag inte bloggade så mycket om dom längre, och som jag svarade: Jag får bara jättedålig uppmärksamhet av det och jag är trött på det. Men nu ska jag berätta lite av det iallafall - mitt första möta med killarna. Det får räcka för idag ;)
 
Okej jag och mina kompisar har gillat dom sedan jag vet inte, början av 2011 kanske. De var inte alls kända i Sverige men självklart hade vi lite koll på dom. Jag var kompis med Elin men vi hade aldrig träffats förut, men sen en dag så smsar hon mig och säger att dom kommer till Sverige och dom kom 1-3 dagar efter, minns inte riktigt. Jag träffade Elin och hon hade med sig Ronja som jag inte alls visste vem hon var. Vi letade en dag, sen gav vi typ upp. Men sen en vecka efter dom hade vart här så gick vi och letade igen. Jag hade pratat med Helena på Twitter dagen innan för Zayn tweetade hennes kompis och vi bestämde oss för att träffas och hon skulle leta med oss.
 
Nu börjar det roliga. Jag, Lollo, Elin, Ronja och Helena drog upp till stan och tänkte ba "ahmen vart ska vi kolla då?" Vi åkte dit och så säger Elin: "Kan vi gå förbi Subway? Jag har hört att de gillar Subway" för de hade tweetat om det hela tiden. Alla tjejer stannade i hörnet på Subway och vi ba "men shit tänk om dom är där inne, vad gör vi då?!" men jag tänkte inte på de och trodde inte att dom skulle vara där så jag gick förbi fönstet och allt jag såg var en blågrön one piece och jag fick typ panik för det var Louis. 
Jag sa att Zayn och Louis satt där inne men först trodde ingen på mig men sen jag ba "MEN JOOOO DOM ÄR DÄR!" 
Killarna kom ut, och fega som vi är vågar vi inte prata med dom så vi står bara och kollar och dom går förbi oss, haha så vi är tvugna att gå efter sen iallafall. Vi fick iallafall ta bilder med dom och sen gick dom vidare till dera hotell. Vi står kvar på samma plats och efter kanske 10-15 min kommer en bil och i bilen sitter Louis, Zayn och Niall och kollar på oss och typ vinkar som fan och är jätteglada. 
 
Vi går sen in på Subway och Helenas kompisar kommer inrusandes och ba "vi såg Liam!" och så kollade vi ut så gick han mot tunnelbanan, så vi gick till hotellet för vi visste ju att han skulle komma tillbaka nångång, och som vi trodde kom han bara efter 10 min kanske. Tog bilder och pratade lite, såååå söt han var! 
Vi stannade kvar vid hotellet och efter ytterligare ett tag kommer en bil och Lollo ba "oooooh tonade rutor" fast bara på skoj. Sen ba "men nej, vänta! Det är ju Paul i framsätet" Då kommer Louis, Zayn och Niall ut, vi står och pratar fett länge, dom är jättebusiga, tar massa bilder och Niall håller typ på med någons basketboll. Vi frågar även vart Harry är och killarna sa att han låg uppe på hotellet och tog en nap så vi väntade ett litet tag.
 
Jag hade en viss tid att vara hemma så jag sa till Lollo att vi var tvunga att åka till TC men hon ville inte för hon ville träffa Harry först så vi började typ bråka lite smått och vi blev lite ledsna sådär. Medan vi surade lutade Lollo sig mot en stolpe några meter från ingången till hotellet och jag står ytterligare några meter ifrån henne. 
Jag ser i ögonvrån nån som kommer ner i lobbyn men brunt lockigt hår och vit tröja och satte sig vid dörrarna och kollade på oss och jag var så sur så jag hann tänka: "dra åt helvete, jag vill träffa Harry" 
Sen inser jag och Lollo samtidigt att det är han så vi ba ohshit typ. Jag springer och kramar Elin och Ronja som står vid sidan av. Vi vinkar åt honom att han ska komma ut till oss, men då vinkar han bara en "hejhej"- vink till oss och så vinkade vi igen att han skulle komma ut, och då vinkade han att vi skulle komma in så självklart gick vi in. Jag frågade om vi kunde ta en bild med honom och han ba "yeah of course, let's go out!" 
Vi gick ut, tog bilder och stod och pratade typ fett länge, kanske 15-25 min. Innan vi ska dra säger Ronja ba "juste, autograf?" och jag får typ panik (jag vet inte varför) så jag pekar på Ronjas väska där pennan låg i och ba "TITITITITIIT" och Harry kollade på mig som att jag var dum i huvudet, kollade på de andra tjejerna och ba "wtf?" sen härmade han mig.... HAHAHA jag har skämt ut mig själv inför Harry Styles :(
 
Det roliga var att killarna hade typ väckt honom eftersom han låg och sov, sen så hade han gått ut för våran skull . Han hade satt upp håret i ett hårband för det var en enda stor mess och han hade typ duschat i parfym, hahaha! 
 
Ja.... Det har var iallafall första gången jag träffade killarna. En av många bra minnen med dom :) 
Var även tvungen att blurra bilderna för jag ser för hemsk ut, haha men det har var några av bilderna som togs den dagen!
 


saga

Hej, jag vill bara säga att jag tycker du verkar var en jättegulllig person och jag tycker verkligen det är synd att ni ska behöva ta så mycket skit för att ni fått träffa killarna så mycket. Jag tycker det är synd att det finns så mycket "fans" i Sveriges om inte respekterar killarna eller någon annan alls och bara skapar kaos. Blir självklarat avundsjuk av att läsa det där, eftersom jag önskar att jag hade vetat om killarna tidigare och fått chans att umgås med dem på samma sätt som ni. Men jag är otroligt glad för er skull! Att ni som ändå kan behandla dem som människor har fått chans att hänga med dem. Ville bara få det sagt haha, jättekul att läsa om ditt första möte med dem, även om jag inte kan låta bli att önska att det varit jag själv :)

Svar: Tack så jättemycket! Glad jag blir att någon har vett i huvudet iallafall haha :) Kram på dig och din chans kommer!
Li

2013-02-15 @ 22:21:04
URL: http://sagaah.blogg.se
jonna

fin header du har :)

2013-02-15 @ 22:46:27
URL: http://jonnaalm.blogg.se
Liene

Wow, du har så vackra ögon! Jättefin bild i headern.

Haha, nämän vad kul det låter :D att dom åt på subway. Trodde inte kändisar skulle ut på stan och äta :)

Svar: hahah jora det gör dom ;) fast dom var inte så kända då. Jag var en av de första fansen att träffa dom i Sverige så!
Li

2013-02-15 @ 22:46:39
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

2013-02-15 @ 23:52:03
URL: http://malinwallins.blogg.se
Filippa

Underbar blogg du har! Så himla fin! Kram på dig! ^^

2013-02-16 @ 07:20:44
URL: http://chippaz.blogg.se/
anna

älskar din design, really i do, men kan du göra inläggs-texten lite större? för den är ganska liten och jag måste zooma upp jättemycket för att se vad som står... :) annars, älskar din blogg, keep it going :)

2013-02-16 @ 09:53:08
URL: http://annabrook.blogg.se
S E M L A N <3

OMG!!! HUR KAN DU HA SÅ TUR?!? ÅÅHH HELA MITT RUM ÄR TYP TÄCKT AV POSTERS PÅ DOM! ÅÅÅH JAG VILL VERKLIGEN TRÄFFA DOM!!!!!!!!!! <3333 VILKEN SUBWAY? VART LIGGER DEN? VILKEN STAD? SKA SNART PÅ DERAS KONSERT SÅ DÅ SKA JAG TYP SPRINGA FRAM TILL DOM!! OOOOOH SÅN TUR DU HAR JAG DÖÖÖÖÖÖR! HEHEH... MEHEEHEHEHHE... HIHI :D ^^ PUSS OCH KRAM FIN BLOGG FÖRESTEN! ;) XOXO ALLT BRA DÅ? :)

2013-02-16 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: