Har du en personlig driver?

Nu är jag äntligen hemma efter en låååång dag, och jag lovar att jag inte vart lugn en enda stund. Har vart i full fart exakt hela dagen. 
 
Började med att det tog dubbelt så lång tid till skolan än vad det brukade och jag kom 45 minuter för sent, sen så visade det sig att jag inte hade några lektioner så då drog jag till Elin och Ronja som satt i skolan och låtsades jobba typ haha.
Vi drog och åt thaimat och sen drog vi hem till Tyra Sjöstedt för att dra en fika! Haha nej skojade bara, vi drog dit och snodde hämtade Elin och Ronjas saker dom lämnat. Vi kände oss lite som tjuvar eftersom vi smög in i hennes källare hahahha!
Vi drog även hem till Elin och drog ut och körde lite bil. Kan dock säga att dagen var med "fartfylld" än vad det verkade som. Vad har ni gjort idag? :)
 


Thea

Fin blogg! Svaren på min frågestund uppe nu, så kolla gärna! :)

2013-01-28 @ 19:49:18
URL: http://theawerr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: