new year's resolutions

Sa ju att jag skulle skriva vad mina nyårslöften var för i år och nu så tänkte jag göra det när jag ändå inte har något annat för mig. Dock vet jag inte om jag kommer klara alla, men så ska man ju inte direkt tänka. Men självklart ska jag försöka och verkligen lägga ner tid och själ! 
 
- Ändra stil
Finns inte så mycket jag kan säga om den här punkten, jag ska ändra min stil, vet inte riktigt till vad men lite mer, udda kanske? Jag är trött på att se ut som alla andra. Jag är trött att man alltid ska få blickar på sig för att man sticker ut lite, men nu ska jag skita i det. 
 
- Få större blogg
Ja, där sa jag det och självklart hoppas jag att det blir så. Jag har inte riktigt kommit igång med bloggen än som ni kanske har märkt, men jag ska fixa en riktigt snygg design nån gång, fixa och va exakt säker på vad jag ska skriva om, uppdatera ofta, ta mycket mer bilder. Förhoppningsvis kanske jag kommer på blogg.se's hemsida nån gång? 
 
- Börja göra bloggdesigner
Inte så att folk kan kontakta mig och jag sitter och gör personliga designer till just den, men jag ska börja göra designer och posta på blandannat designabloggar.nu och designadinblogg.se, förhoppningsvis!
Och den hör väl också ihop med punkten här ovanför. Och jag hoppas att åtminstånde nån av er kommer gilla dom!
 
- Skaffa en instagram där jag bara ska posta HQ bilder
Vad ska jag säga om det då? haha folk gillar bättre instagrams med bra bilder, och jag älskar att ta kort! 
 
- Få beachbody'n för Goa och sommarn
Nu är det slut på godis, jag ska träna varje dag och förhoppningsvis kommer det synas skillnad redan i mars när jag åker utomlands.
 
- Få bättre självförtroende
Jag har fått bättre självförtroende de senaste kanske 3-4 månaderna och jag kan ju säga att jag känner mig mycket tryggare. Men självklart ska det bara gå uppåt. Och det hör väl ihop med kanske stilen och att gå ner i vikt? 
 
- Ha en burk och fylla den med minnen genom året som kommer
Det gjorde jag ju ett inlägg om och det fick jag positiva saker om lite här och var ifrån. Hoppas nån av er också kommer göra det. Fatta kul när åter är slut och när man ska kolla igenom dom! 
 
- Inte tveka 
2012 var inte det bästa året för mig. Jag sa nej till mycket och oftast så var jag själv och inte gjorde något. Jag tvekade väldigt mycket. Det här året blir YOLO för mig, jag ska inte tveka mera. För jag vet hur många bra chanser det har förstört för mig.
 
- Skaffa tatuering!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: