Studiedag

Hade studiedag idag, och gud så skönt det var. Men som alla andra dagar man är hemma - så försvinner dom like fort som dom kom. 
Har pratat med Andrea på skype 85% av dagen, och pluggat lite och även kollat på två avsnitt av American Horror Story. Kollade även på Pitch Perfect med mamma och jag kan säga att den inte var någon favoritfilm... Blev lite besviken om jag ska vara ärlig. 
 
Nu ska jag fixa till mig inför imorgon och sen ska jag kolla på någon video som hör till svenskan som vi har imorgon. SUUUUCK. Jag orkar inte, aja.... Måste seriöst ta tag i mitt liv och göra något av det istället för att slösa tid på saker jag inte gillar. 
Hoppas ni har haft en trevlig kväll och glöm inte att ställa frågor till frågestunden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: