Åland - höjdpunkten på hela resan

Alltså det här var absolut höjdpunkten på hela resan! Andra kvällen så ville Mickis lillebrorsa fiska, så vi ba ahmen visst vi gör väl de. 
Efter typ tusen miljarder år kändes de som så fick jag napp (!!!!) och jag som har fiskat en gång tidigare när jag typ var 5 fick panik och vi började hysteriskt garva och jag fick dra upp fisken. Då säger Mickis att jag måste ta i fisken för att få bort den från kroken och jag gjorde de för jag tänkte YOLO jag är djurvän och vill inte att den ska dö (hahaha) och vi får inte bort kroken så vi får typ sätta ner den i vattnet för att den ska få andas ibland, sen upp och försöka igen. När väl Mickis får bort kroken så hamnar den i andra kinden på fisken och vi börjar garva ännu mer, och fisken sprattlar jättemycket så jag kunde knappt hålla i den för jag hade ingen kraft i händerna. 
Sen när vi väl får bort den från kroken hoppar den högt upp i luften, bitchslappar Mickis i ansiktet och sen ner på bryggan och vi puttar ner den i vattnet igen. Alltså det var så jäkla kul så det finns inte. Och självklart var jag tvungen att ta sån här bild som alla fiskare tar med sina 100 kg aborrar (om dom kan väga så mycket?) så kommer jag där med min 2 gram :))) rutinerad fiskare, de är jag de.
 


Elin

Fett fin tröja
Miss you <3333

Svar: Tack, hittade den på elinsgarderob.se, du kan få låna den nångång :))) miss you tooo <3333
Li

2013-07-14 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: