Aw babe

Har sån jävla dunderpanik över min bild, var astrött så ser ut som fan... Ser jättetjock ut och helt missbildad i ansiktet :( Får se om jag typ tar bort den om ett tag haha!
 
Orkar inte berätta allt, men vi träffade alla killarna på flygplatsen (varsågod och kalla oss stalkers haha...) Vi frågade efter en gruppbild och Siva ba "aa visst, men Nathan är ju inte här..." så det blev typ inget för dom gick in i gaten vi ba aja, whatever så vi gick lite längre bort sen kom Nathan. Vi frågade vakterna om vi fick ta bilder och dom tvekade asmycket tills Nathan ba "of course, I got time for that" så vi tog bilder, och det gick typ på två sekunder helt allvarligt och han ba "og god, that was the fastest I've ever taken pictures before!" För vi skyndade ju oss eftersom vi trodde att han hade bråttom in till gaten där dom andra var, men det slutade med att vi stod och snackade i typ 20 minuter tills vakterna kommer tillbaka och säger att han måste gå. 
 
Haha det var jättekul, för vi alla fick ta hans mobil och skriva in våra twitternamn i hans anteckningar och han var typ jätteförsiktig med mobilen så han stod typ på en när man skrev haha. Och sen när jag tog min bild med honom han ba "Hey babe, I'm hungover haha" jag ba k, tråkigt för dig då. Närå men han var fett söt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: