Freeeedag!

Min lunch idag, den var gooood!
 
Sista dagen på jobbet idag, eller ja.. Iallafall för den här veckan. Där jag jobbar så får jag sitta framför datorn och ta emot kunder och skriva ordrar på saker. Men idag har jag gjort ungefär allt annat än det, jag har klättrat upp på stegar och sorterat ton medpapper, jag har räknat ut moms och grejjs på fakturor och kreditar, städat tangentbord med tops och sytt upp ett par gardiner... Ungefär allt annat mitt jobb inte går ut på. Men rätt chill dag! Vi har en gammal vän på besök och imorgon ska jag iväg under dagen så det blir väl bara att ta det lugnt ikväll :)


Nathalie - Film/TV

SV. Åh tack, du har varit till sådan hjäp!!

Det är ett jävla kodande haha. Jag lägger den bakom headern, skär alltså ut en bit av headern och lägger sedan GIF bilden bakom, :)

2013-07-26 @ 19:00:40
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Linnéa

Hej! Jag ska till London i september och jag undrar om du kan typ tipsa lite om vad man inte får missa! Typ nöjen och shopping osv :)

2013-07-26 @ 19:59:24
Nathalie - Film/TV

SV. Jaaa.. jag kommer nog få testa mig fram lite, men nu har jag lite bättre koll i alla fall! Tack!

Alltså, jag skär ut den runda ur headern och lägger in det som vanligt. Sen lägger jag in en GIF i kodmallen och positionerar den med hjälp av stilmallen ist. Det är piss svårt eftersom att GIFen trycker ner headern så man måste liksom ta upp headern över den, sen om man har flera måste man ta över headern igen och se till att de kommer exakt rätt haha. Klurigt, men det blir bra.

2013-07-26 @ 20:00:06
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Nathalie - Film/TV

Vet liksom inte riktigt hur jag lyckas få den baaakom headern, men jag har en bild i kodmallen och positionerar den via stilmallen så på något sätt ligger den liksom bakom headern ist för framför..

2013-07-26 @ 20:01:10
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: