Intressant konversation med en pyssling

Det var fem barn idag på dagis, och sex fröknar haha. Har iallafall vart väääääldigt chill och jag ber typ till Gud att det kommer va såhär hela veckan för då är mitt liv bäst. Har blivit friserad av en två åring som var otroligt seriös och typ inget mer än och chillat. Sitter iallafall i min säng just nu och käkar jordnötter och ska vila lite och kolla på Vampire Diaries. 
 
Idag när jag väntade på mamma så hörde jag några småpojkar (typ 8-9 år kanske) viska kanske 10 meter ifrån mig. 
En av pojkarna: "VAD HETER DU?!" 
Jag: Li 
Han: VA!? 
Jag: Li... 
Han: VAD SÄGER DU?! 
*Jag ignorerar när tills han kommer närmare och frågar igen*
Jag: Varför bryr du dig? 
Efter några varv på skolgården med deras sparkcyklar så kommer dom tillbaka. 
Pojken: VAD HETER DU DÅ!?
Jag: Li 
Han: Lie? 
Jag: Nej, Li. 
Han: Aha, konstigt namn. Du får inte veta vad jag heter
Jag: Jag bryr mig inte direkt vad du heter faktiskt
Han: Vad heter din mamma? Pappa? Syster? Bror? Hund? Katt? Vart jobbar din mamma och pappa?
Han: Kan du hämta flaskan som är ute i där i vägen? 
Jag: *kollar dit* Nej
Han: Vågar du inte? 
Jag: Jo, men jag vill inte. Hämta den själv
Han: Jag gör de, men jag får inte 
Jag: Öh okej... 
Han: Kan du åka sparkcykel?
Jag: Nej 
Han: Ha-ha, det kan jag
Jag: Cool du är
Han: AHMENDURAAAAA!!!!!!!!
 
Känner att jag är sååå bra med barn


Carin

Hahahah så söt

2013-07-01 @ 18:43:24
snigel

Hahahahhaahahahah det här är varför jag älskar dig

2013-07-01 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: