London...

Oj, förra året den här tiden så var jag ju i London men sen dess har jag inte vart där så det är massa saker som hänt där, t.ex. som att en Victoria's Secret öppnat på Oxford street och är typ hundra våningar? hahah. Den har jag missat :(
 
Annars då, något du inte kan missa är ju såklart Milkshake City, ligger en liten bit från själva centrum, typ 30-40 men så jäkla värt restiden haha. Känns som att de är ett stammisställe för alla One Direction fans men även fast man inte gillar dom så kan man ju faktiskt åka dit, för dom har världens godaste milkshakes!
Nando's, jag gillar kyckling så det är ju inte så kontigt. 
Oxford Street såklart! Det är ett måste.
Westfield Shopping Center. Ååååh älskar det där stället alltså, dom har typ allt. Primark, Victoria's Secret, Pinkberry, H&M, Topshop, ALLT!
Madame Tussauds, jag har själv aldrig vart där och jag vet inte varför. Men skulle absolut vilja åka dit för att få det gjort! (ville egentligen skriva att jag ville sitta bredvid One Direction dockorna...)
 
Självklart finns det jättemycket, det är trots allt en av världens kändaste städer :) Om man vill göra nåt så kan man de heheh. Sök på Google!


Anonym

Shit va snygg du äääR!

Svar: Men tack duuuuu!
Li

2013-07-26 @ 22:03:22
Linnéa

Tack sååå jätte mycket! Funderar på att gå på Madame Tussauds men det känns onödigt för det är bara One Direction jag vill se haha :)

2013-07-26 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: