Nåt nytt är på g

Usch, läsarna bara försvinner sakta med säkert och jag vet ju varför... Men hur ska man kunna blogga när man inte har något att blogga om? Förut fick jag alltid jättemycket kommentarer på vad jag än skrev, nu får jag knappt nånting vilket försämrar allt också. Ni som stannat på bloggen är bäst! Tack ni som fortfarande kommenterar, följer mig på Bloglovin, Instagram och skriver till mig på kik. Ni är bäst!!!
 
Jag vet att bloggen totalt sugit, legat på botten osv de senaste månaderna men vissa bör ju veta att jag inte var så glad i början av våren eftersom jag var så jävla ensam osv. När jag hoppade av skolan mådde jag ju bra eftersom jag inte hade det att oroa mig över längre och jag kunde uppdatera bloggen flera inlägg om dagen om massa saker, men jag vill inte uppdatera så längre, jag vill inte skriva om helt ointressanta saker, vill inte ha veckans blogg längre, söndagsfilm osv. 
Den 3 maj så funderade jag på att sluta blogga, och jag har snart köttat på i två månader för att uppdatera så ofta jag kunde/orkade, och helt ärligt så var det bara för eran skull oftast för jag hade noll inspo.
 
Snart börjar skolan, och jag, som hatar skolan antagligen mest av alla är fett taggad, ärligt talat. Inte bara för att se hur mitt liv blir i höst men bloggen suger just nu och de vet jag, men den kommer bli bättre så please people, håll ut! Innan skolan börjar ska jag försöka göra en riktig makeover på bloggen, helt ny design och helt nytt innehåll. Ska bli jättespännande eftersom jag har haft dessa planer sen januari/februari, men har inte kunnat gjort de då. Kan ni gissa vad det är?


Anonym

jaag är fortfarande kvaar och älskar fortfarande din blogg :D

Svar: Kraaaam på dig
Li

2013-07-21 @ 12:44:27
Sanna Widman

Så fin du är :)

Du får ta och blogga när du mår bra och känner för det, de riktiga läsarna stannar kvar och peppar :D

Svar: Tack sötnos
Li

2013-07-21 @ 18:11:14
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: