Sämre för varje år som går

Vem fan kom på att sticka ner en gurka i en blomkruka och sätta geléhallon i den? Lite kul men väldigt udda. 
 
Vad är skillnaden mellan vanlig dag och födelsedag? Jag är endast en dag äldre än vad jag var igår, men nu kan jag ju säga att jag är 17. Den här dagen har inte direkt vart nån stor skillnad från nån annan dag. Lika tråkig som vanligt, jag har ont i magen och jag är lite depp faktiskt. Jag vet inte varför men jag antog väl att mer folk på nära håll skulle höra av sig... Men det känns bara som att för varje år som går blir man bara mer och mer bortglömd. Dagen på jobbet sög, åkte sedan till MediaMarkt för att jag ville kolla lite men gick ut tomhänt och sen när jag kom hem fick jag pengar, godis och lite småkraffs. Funderar nu på att beställa lite kläder men jag vet inte vart ifrån, och jag har liksom ingen lust egentligen. Men vill bli lite gladare och att tröstshoppa funkar alltid!


betty

Grattis

2013-07-30 @ 20:33:58
Trees, mamma i London

Grattis pa din dag:) Sen nar du hittar en partner sa kommer dina fodelsedagar blir roliga igen ;) mina dog ocksa ut runt 16 haha. Sen helt plotsligt vid 20 blev dem roliga igen!
Hoppas dagen blir battre imorgon!! KRAM:*

2013-07-31 @ 00:48:30
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: