Usch på dagen

 
Sitter här på golvet och har världens huvudvärk, dagen på jobbet har verkligen varit skit. Jag har failat så många gånger och fuckade upp deras saldo i butiken och allt, haha höll typ på och börja grina :(
Kan inget annat än att längta tills nästa vecka då jag ska få träffa mina älskade barn på dagiset igen, haha. Det är något för mig, inte jobba på nån brädgård...
 
Annars då, sitter och funderar på vad jag ska tatuera mig. Får lov för mina föräldrar men jag vet inte än vad jag ska göra så kan lika gärna vänta och vara 100% säker, och sen kollar jag även på en festival i Birmingham som jag så gärna vill åka till... Nu när jag har pengar så kanske jag drar dit, skulle va askul :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: