Varför jag inte uppdaterat....

Här kommer ett litet smakprov på bilder som kommer senare. Hoppas ni förstår varför jag vattenstämplade dom så pass mycket som jag gjorde. Det är alltid folk som tar mina bilder :)
 
Hejsan allesammans, och nej jag är inte död även fast man kanske skulle kunna tro det. Anlednigen till varför jag inte slängde in ett inlägg igår var för att jag hade väldigt bråttom in till stan där jag mötte upp Nattis och sedan vidare till Grönan och träffade Elin och hennes kompisar. 
Vi var iallafall på Sommarkrysset om någon inte förstod vad jag menade, jag hade vunnit så jag och Nattis kom in gratis och vi alla stod längst fram vilket va grymt. Och anledningen till varför vi var där var inte pga av Tommy Nilsson direkt, utan The Wanted, haha! 
Lite jobbigt var det ju att stå längst fram eftersom när dom gick ut på ena scengrejjsimojjsen så hände alla över oss och vi låg typ utspridda som pannkakor över scenen, men jag klagar inte för de var de värt!
 
Dessa dagar har iallafall vart hur jäkla grymma och självklart kommer jag posta massoooor med bilder från igår och idag, ska bara redigera dom :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: