5 bekännelser

Ella, mitt mellannamn, kommer från Ella Fitzgerald
Längtar så sjukt mycket till juni nästa år då jag och mina girlzzz drar till London och röjer
Jag har haft alla naturliga hårfärger hårfärger, såsom blond, ginger och svart
Jag har ingen namnteckning utan jag skriver bara. Försökte träna när jag skulle skriva på mitt löneavtal men det blev som en enda stor blobb, på ett dåligt sätt alltså.
Min favorit marabou är schweizernöt, tror jaaaaag. Finns ju så många...
När jag får min lön för allt jag har jobbat i sommar så känner jag att jag bara vill köpa upp varenda öre på massvis med kläder, men jag vill ändå spara allt. Så vet inte riktigt hur jag ska göra där


Nattis

Det är bäst att London är redo för oss

2013-07-01 @ 02:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: