Är jag sjuk eller?

Ännu en tråkig bild från arkivet, tar inga bilder just nu :(
 
Haha är jag sjuk om jag säger att jag inte vill ha helg än? Visst att det är skönt att vara lite ledig men vill nästan att det ska va måndag igen. Har så kul på dagarna och sen får jag även lite solning eftersom jag är ute hela dagarna.
 
Idag har vi iallafall skruvat ihop IKEA möbler, dampat för jag vände hela skiten upp och ner och sen satt vi alla och skratta åt det. Vi dansae även runt midsommarstången ett antal gånger med fridtis barnen osv, och alla mina lärare som jag hade i lekis och fridtis var jätteglada att jag var där, haha. Rätt sjukt att dom är kvar egentligen, och efter 10 år så känner dom igen en. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: