Don't forget to be awesome

 
Ledsen att jag inte bloggade igår, men jag hade inget speciellt och skriva om direkt. Jag kom iallafall hem för en liten stund sen och är rätt så trött. Idag var nog en av de jobbigaste dagarna och komma upp även fast jag började 8,  skulle egentligen börjat kl 6 men jag fixade om tiderna som tur va, för jag skulle aldrig kommit upp då. 
Nu har jag bäddat ner mig i soffan och ska kolla på ett (eller flera, heheh) avanitt av VD.
 
Har vart ute tre dagar i sträck nu, och jag kan säga att jag har bränt sönder mig på näsan och även i hårbotten så kan knappt borsta håret, haha. Hoppas de lägger sig, annars kan jag väl inte klaga att jag faktiskt fått lite färg! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: