Frågor och svar

åhh, vilket dagis? jag fick nämligen jobb på ett dagis/förskola men tackade nej, då sa det att det skulle ta nästa tjej, en 96a som stod som reserv. Kanske kan det ha varit du? ;)
Inte för jag vet vem du är, men om du bor i Gnesta så kan det ju va så. Fick iallafall jobb på Skogsbäcken ;) Dock var inte jag reserv utan jag fick mitt jobb direkt och 96orna går alltid först!
 
Åh grattis! Fick också biljetter & har också gått på alla haha, men vilket datum ska ni gå på? :)
7 juni! 
 
Lockar du med locktång eller plattång? :)
Locktång, eller en sånd där "wand". Tror att den heter Remington CI95 :)
 
Skulle du kunna lägga ut den där blomsmileysen på bloggen (eller svara på denna kommentaren med den) den som du la ut på instagram för tre dagar sen? :) vill kopiera den haha skulle vara jättesnällt!
Alltså det är ju en Emoij smiley, och dom funkar bara på iPhones :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: