Lika skogalen som jag?

Nu är ännu en dag på jobbet avklarad, har känt mig sååå seg och fått tagit några alvedon för att komma upp på fötterna igen. Nu sitter jag i soffan med endast en stor tshirt för det är så otroligt varmt och käkar vindruvor, funderar också på att kolla på nåt avsnitt av Vampire Diaries.
 
Hörrni people, minns ni när jag tipsade om sidan Members? Nu tipsar jag lite till. Jag är som sagt medlem på sidan och kan bjuda in er. Just nu finns det bland annat massor av skor från Nelly med upp till 70% rabatt, och ojojoj vilka kap det finns där alltså. Allt under 200-lappen.
Släng iväg en liten kommentar att du skulle vilja bli medlem (glöm inte din mail!!) så bjuder jag in dig!
 


- S C H N A I L G U L L -

invitea mig :)
[email protected] :)

2013-06-25 @ 21:38:56
URL: http://schnailgull.blogg.se
Sofie

Jag vill bli inbjuden! :)

2013-06-25 @ 22:01:24
Amanda

Jag skulle vilja bli inbjuden! :)

2013-06-26 @ 18:40:33
lina

Jag vill bli inbjuden :) [email protected]

2013-06-27 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: