#tycksyndommig

 
Tjosan bloggisen. 
Idag var jag trött, men nu har jag mer ont i hela jävla kroppen, från topp till tå. Jobbade fan 9 timmar idag och det tog död på mig haha. Att jobba med 1-3 åringar, blöjbarn, trotsåldern är verkligen ett helvete. Men att veta att jag ska sommarjobba där 3 veckor (börjar nästa vecka) så vill jag bara lägga mig ned i fosterställning och gråta som... ja en 3åring. 


emina :)

Hejhej! Jag undrade om du kunde kanske göra en design till mig? Om du inte håller på med någon design just nu? Hehe :$
Och jag såg det där när det gäller betalning, men går det inte att man skickar pengar med posten? Eftersom mina föräldrar är ganska så osäkra när det gäller att sätta in på bankkonto och sånt. :/

2013-06-13 @ 16:49:10
URL: http://ljubavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: