Eternity,

Svar: LOL nej jag är inte förlovad. Den sitter på höger hand ;) 
Har länge velat ha en ring som man bara kan ha dygnet runt och hittade denna i Indien. Jag är glad att jag hittade den. Och om ni känner mig väl så borde ni också veta att jag är fett deep, hahah! 
Älskar typ allt som har ett budskap, någon mening bakom det och är även helt galen i quotes. 
 
Minns inte hur mycket den kostade, men det är äkta silver och jag kan ju själv erkänna att det inte är den snyggaste ringen ever men jag gillar den iallafall. 
Om ni inte vet vad mönstret betyder så är det eternity, och jag ääääälskar allting som har med typ eternity, infinity ohså så det passade perfekt för mig :)


walkanotherdirection.blogg.se

sv: Jaa, det är det! Att jag bara vill ha killarna, sen får du fria händer och det. Det mejlet. :)

2013-03-30 @ 15:33:19
URL: http://walkanotherdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: