Ja den där dejten...

Haha ja jag lovade ju faktiskt er att jag skulle skriva om den, men jag är ganska körd om "fel" personer läser detta hahaha menmen. Yolo mannar, y to the olo. 
 
Nån dag efter vi kom fram till Indien då så skulle mamma och jag ut och växla pengar för att köpa kakor och lite annat och gick därför till bankomaten men den var stängd. 
När vi stod där och kollade in så stod det två killar typ en meter ifrån mig och ba "HEELLLOOOO" och verkligen försökte få min uppmärksamhet men dryg som jag är så typ ignorerade jag dom totalt och gick sedan in hos en juvelerare bredvid automaten för att växla. 
Baren där killarna jobbade låg så att jag var tvungen att gå förbi där flera gånger per dag (säkert 15 gånger per dag minst) och varje gång så springer en av killarna ut och ba "hej hur mår du?" "läget" osv så han hade hört att vi var svenskar. 
Efter ytterligare nån dag blev det fett jobbigt och jag hälsade på honom och han frågade vad jag hette och sen ba "you are very beautiful" haha jag ba "aaw thanks"
Så lovade jag också att jag skulle komma och sätta mig vid baren nån dag och det gjorde jag den där kvällen, och även alla andra kvällar också för det var faktiskt ganska kul där. 
Efter några dagar efter vi hade börjat umgåts lite mer och faktiskt pratat så bjuder han ut mig och jag vill inte vara taskig så jag säger ja, men samma dag som själva dejten var så gick jag ner till baren och ba "haha sorry I'm so tired" för jag ville inte gå ut efter 00.00 liksom med en person jag knappt kände (han jobbade 09.00-00.00 varje dag)
och då blev det ju lite stelt men sen var det glömt och jag hängde där nere varje dag och han var såååå söt. 
 
Nån gång andra veckan så satt jag och mamma nere vid baren sen kommer han fram med sin minihögtalare och sätter sig vid oss och börjar spela One Less Lonely Girl med Justin (liksom da fuq, hur visste han att jag gillade honom?!)  hahhaha så satt han och sjöng till mig och det var så otroligt pinsamt eftersom hela baren satt och kollade hahahhaa. Jättegulligt iallafall. 
 
Sen typ 3 dagar innan min hemresa så satt vi och pratade och så sa han typ "Gå ut med mig, det här är enda chansen nu eftersom du åker hem på lördag" så jag sa ja, och denna gång höll jag faktiskt fast vid det. Jag skulle möta honom vid baren 00.20 men när jag kommer ut från hotellet står han där med sin moppe och hämtar upp mig. 
(Mamma om du läser detta, förlåt att jag ljög för dig HAHAHA....) 
Vet inte hur mycket jag kan skriva nu direkt men vi åkte iallafall och tog lite drickor med oss och åkte till stranden. Satt och pratade lite och sen blablabla, det var asvarmt så satt och grävde ner mina fötter i sanden och så började han kasta sand på mig, och då kastade jag tillbaka de han kastat på mig och då blev ju jag jättesandig på händerna så satt jag och typ borstade av de och jag kände typ hur han kom närmre och närmre hela tiden och sen helt plötsligt så kastade han mer sand på mig jag ba wtfffff dudeeeee. 
Men sen så tog han mig i handen ohså, sen var det väl inget med med det hahaha, vi fortsatte och göra ingenting. Sen blåser han typ på sidan av mitt anstikte och jag kollar på honom och du kysser vi varanda och så lalallaala tänker inte berätta så mycket där faktiskt. 
Sen när det var dags att gå upp till hans moppe igen så står jag där medan han ska backa den och helt plötligt typ attackerar han mig med en till kyss, så står vi där typ osv. Alltså ni vet som i en film när allting är sådär perfekt hiihihih ja.
 
Om ni fortfarande läser detta så tänker ni omg fett töntigt det låter men jag lovar på heder och samvete att allting där här är 100% är sant. 
Och ja, det var fett romantiskt att sitta på en asfin strand mitt i natten, med fullmåne och åka moppe i Goa utan hjälm och ha askul. Det går inte ens att förklara :)
 
Fatta när jag är 35 och kommer kolla tillbaka på det här, hur kul kommer det inte vara? Det är massa saker jag inte skrivit här men ni förstår väl. Man är på semester med bara sina föräldrar, träffar en snubbe och smyger ut mitt i natten för att gå på typ en dejt. Det var verkligen som i en film!!! 
Tycker det är lite tråkigt att vi svennar är så tråkiga och inte gör sånt här själva faktiskt. Otroligt roligt minne iallafall!


Trees, mamma i London

Men åh vad sött hahah! Fick en bild framför mig.. som i filmen byxsystrarna?? haha sorry menar jeans-systrarna? Hon är i Grekland och gör samma grej har jag för mig.
Låter såå kul. Min kille försöker förklara att goa e grymt och att alla åker moppe där, och att allt är lite mer "open minded" jämfört med resten av indien. Nu längtar jag ihjäl mig :D

Du jag är likadan. Kommer absolut inte dricka vatten eller äta gatukök mat. inte ens efter 3 dagar ;)
Tack för alla tips iallafall. Nu är jag redo hehehe

2013-03-31 @ 22:29:20
URL: http://mangofisk.se
Anonym

Åhhh haha fyfan så avis! Låter ju sjukt mysigt! Hur såg han ut då? Kan du inte försöka beskriva? La ni inte till varandra på facebook eller så?? Kram

2013-03-31 @ 22:36:18
Ida

Åh vad gulligt att han spelade den låten för dig :) men kan det inte ha varit budskapet han ville få fram? ;p asså ja menar, han kunde väl inte veta att du gillar justin?

Svar: Jo självklart var det väl själva budskapet, men det finns ju faktiskt folk som verkligen hatar justin och typ dödar en om man spelar honom (nästan seriöst) tänk om jag hade vart en sån!? ;) Lite vågat av honom
Li

2013-04-01 @ 01:03:56
Julia

aaaah så gulligt så jag börjar typ gråta :') Lite lagom avundsjuk på dig nu hihih. Önskar det där skulle hända någon vacker dag :)

2013-04-01 @ 11:35:29
URL: http://Ayles.blogg.se
Amanda

MEN ÅÅÅH VAD GULLIGT! jag vill ju också hahah. :D

2013-04-01 @ 14:44:00
URL: http://amandaalices.blogg.se
Natta

Åhhhhhhhhhhhhh

2013-04-02 @ 13:21:41
Anonym

vart du inte rädd att han skulle göra annat me dig? ahaha lixom du kände ju knappt honom. Själv skulle jag inte alls vågat om inte då han var riktigt snygg haha hur såg han ut? :)

Svar: Hahah alltså lite pirrigt var det ju, men liksom efter att ha umgåts lite så kan man ju se på vissa hur personen verkligen är och han var en sån, och han var verkligen huuuuur snäll som helst. :)
Li

2013-04-04 @ 02:32:57
W e n d e l a

Åh det låter så mysigt! :o

2013-04-06 @ 11:23:57
URL: http://tjawendela.blogg.se
Yvonne

gullig historia :)

2013-04-06 @ 11:25:24
URL: http://yvonnes.blogg.se
Sara Whitmore

Fin blogg!

2013-04-06 @ 11:27:20
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Betty

Åh men guud vad gullig! :')

2013-04-06 @ 11:28:34
URL: http://bettys.blo.gg
Sanna

Vad gulligt :) Superfin bild också :)

2013-04-06 @ 11:33:52
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Lina

Men gud så sött!

2013-04-06 @ 12:12:35
URL: http://picmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: