Sjukstugan här

Jag vet att klockan är rätt tidigt i Sverige, men här är den 13.00, har vart inne i några timmar nu och tagit en lite nap och så skönt det var. Har inte kunnat sova jättebra i natt eftersom jag har bränt mig på ena kinden och näsan + ett myggbett on top of that. Härligt eller hur? 
Jag ser typ ut som Quasimodo från Ringaren av Notre Dame, hahha. Okej kanske inte riktigt så men jag känner mig lite så eftersom jag är svullen under ena ögat... 
Stack iallafall väg till doktorn och fick lite saker, och tabletter jag inte har en susning om vad det är. Men han vet väl vad han håller på mig så jag litar på honom!
Förresten, har fått fler som frågat vart jag är... Vet inte om jag var tydlig med det men jag är i Goa som ligger i Indien :)
 
Hörde att det snöade där jag bor! Shit det borde ju vara vår nu.... Hur är vädret vid dig? :)


Inga-Linn

Det är soligt och så men ändå kallt, men fint och ljust är det!:)

2013-03-13 @ 09:41:17
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh du får krya på dig! Skitjobbigt att vara sjuk när man är utomlands ju!

2013-03-13 @ 14:59:37
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Anonym

har typ exakt likadana tabletter till mina ögon :S ?
typ allergitabletter eller för kliande ögon eller något..
fast ah de behöver ju absolut inte vara samma bara för att dom e likadana ut.

2013-03-17 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: