Vad var sant och vad var falskt

Skrev ju ett inlägg iförrgår med lite påståenden, 4 av dom var sanna och 3 an dom var falska och nu tänkte jag posta svaren för att jag inte har något annat att blogga om haha. 
 
 
"Åkte parachute" - falskt
Jag vågade inte.... Dock blev man ju frågad en och annan gång av peddosar på stranden om man ville göra de haha. 
 
"Var på dejt" - sant 
Haha lite kul, men ja jag var faktiskt på en dejt. Ganska romantiskt faktiskt :') Inte alla som spontant drar på en dejt i utlandet med en snubbe man inte känt mer än 10 dagar haha! 
 
"Var med om 2 drunkningsolyckor" - sant
Tror det var den nästnäst sista dagen, vi var på stranden och säkert inom en timma så var det två stycken som drunknade. Indierna som är turister i Goa dricker så jävla mycket, och dom är fulla redan på eftermiddagen och de flesta kan ju inte simma och då kan det ju sluta det ju med att man drunkar!
 
"Adopterade en apa" - falskt
I wish typ.... I LÖÖÖÖV APOR. 
 
"Hade en lemurapa på balkongen" - sant
Ååååh såg den flera gånger. Både dom i receptionen och min "nya kompis" sa att den hette catanok eller nåt sånt... Men det fanns inte på google och vi sökte som dårar. Så då kom vi fram till att det var en sorts lemur... Men jag gillar ju apor bättre så vi säger att det var en lemurapa!
 
"Badade med delfiner" - falskt 
Buuuhu, ville verkligen det men vet inte vart man kunde bada med dom... Fanns bara ställen man kunde se dom :(
 
"Fick mer än 100 myggbett" - sant
Jag och min pappa alltsååå.... Herre min gud. Vi är typ som en drog för myggorna. De älskar oss. Inte lika kul för oss dock. 


Anonym

Berätta om killen och dejten!!!

2013-03-26 @ 20:34:40
Carolina Thoor

Det är bra för mig! :)

2013-03-26 @ 20:54:25
URL: http://knaset.blogg.se/
Julia

men gud vad härliiigt! Ja berätta mer om dejten hahah! :D

2013-03-26 @ 21:28:43
URL: http://Ayles.blogg.se
liborius

kul med dejt!:D

2013-03-26 @ 22:55:24
URL: http://glossfashion.com/liborius/
Anonym

Aw, skulle vara sjukt kul om du kunde berätta mer om dejten, eller killen! Hihi. Ha det bra <3 x

2013-03-28 @ 00:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: