Världens största misstag. Nästan.

Jag är fett sur på mig själv att jag råkade köpa en blogg.se synas... Och vet ni vilket inlägg det var!? Det var om bajskorven!! HAHAHA... Åh ibland undrar jag vad jag tänker med. Jag kunde ju ha råkat välja ett annat inlägg men nejnej, bajskorvar it is alltså. Då vet man ju vilken nivå min blogg kommer få ligga på i framtiden :)


Elizabeth

Heeej igen! jag har råkat fucka upp kodmallen för inlägg :/ så jag kan inte ha samma utseende som resten av bloggen (med datum, kategori osv avdelningen!) skulle du kunna hjälpa mig igen? skulle vara skitsnällt!

Om du har kik och tkr att det är lättare att kika så är min kik awkwardturtle1d :)

2013-03-31 @ 19:05:27
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: