Bekännelser

Jag var i London tre gånger förra året, men jag har aldrig sett Big Ben
Lana Del Rey påminner mig jättemycket om maj förra året, lyssnade typ bara på henne just då
Jag är världens mest ohälsosammaste människa så det förvånar mig att jag inte är fetare haha
En sak jag inte gillar med sommaren är att det är så svårt att hitta kläder som både är snygga och svala, när det gäller kläder och shopping så älskar jag vår och höst. Finns så fina kläder då
Jag är jättenyfiken vad som kommer hända i höst när jag börjar skolan igen, om jag kommer tröttna på att sitta hemma och börja i en "normal" skola igen eller om jag kommer flytta för att inte bli så isolerad, mamma och jag kollade på lägenheter åt mig igår så vi får se!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: