Bekännelser

Jag älskar Emoij smilisarna... Och det finns typ alla ju, FÖRUTOM EN DREGGLANDE?! Eller är jag blind och inte sett den? Men ja... Den saknar jag. (jag är en fangirl, skulle varit väldigt bra för mig ibland) 
 
På senaste tiden så har jag insett att jag mognat lite på många olika sätt. Jag tar mycket mer initiativ än vad jag gjorde några månader sedan! 
 
I ett sånt här "5 bekännelser" inlägg förut skrev jag att jag skulle jättegärna vilja åka som Au Pair, men vågade inte för jag är rädd för barn. Men nu ser jag faktiskt fram emot att börja jobba med barn (kommer förmodligen jobba på fridtis/dagis några dagar i veckan och även sommarjobba) och skulle absolut inte ha något emot att åka som Au Pair för det verkar jättekul. Fatta vilken resa man gör, och vad man mognar som person... Längtar tills jag är gammal nog för att åka!
 
Låtarna som är släppta 2007-2009 är de bästa låtarna tycker jag. Nu lät det som jag tror att jag är gammal och hört all musik genom tiderna, men det har jag inte så jag säger under 2000-talet!
 
Om jag fick välja hur min ideala pojkvän skulle se ut så skulle han nog va en blanding mellan Justin, Zayn, Finn & Jack Harries och någon riktigt het Hollister/A&F modell. Gärna typ "hipster" stil om ni förstår vad jag menar, och lite bad boy för det gillar jag (och 95% av alla andra tjejer också) 
MEEEEEN det finns två typer av bad boys... Lemme explain; 
1) Den typen av bad boy som alla tjejer faller för, skitcool och är fett confident men är jättegullig mot dig. <--- Gillar den här bad boy'en
2) Den typen av bad boy som TROR den är cool, skriver som ett kioskmongo (bland annat denna smiley: xD) och är fett depp och söker uppmärksamhet, och även uppdaterar facebook stup i kvarten om hur mycket dom dricker.


malin

Din nya design är jätte fin! :)

2013-05-04 @ 21:02:11
Sabina

Först, din nya design är rååå snygg! Gör du designer åt folk eller så? För hej, jag skulle jätte gärna vilja få/köpa en design for yooooooou!

Och sen; Ja! Tycker du ska testa att jobba som au pair i framtiden. Det är så kul och man växer som person. Jag har känt det på bara en vecka, för att flytta från hemmet där föräldrarna bor och får mat serverat like a boss till att bo hos en almost "random" familj är egentligen ganska udda, men det gör att man växer! hah! - Så mitt tips till dig, tycker du om barn så just go for it! Du kommer börja älska barnen när du börjat jobba med dom på förskolan! :D

2013-05-05 @ 17:38:20
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/
Julia

Håller med om det där med att musiken var bättre "förr" haha, nu låter ju alla typ likadant :( Och förresten är din nya design gryymt fin! Dina inlägg kommer inte upp på bloglovin, så har inte sett den förrän nu...

2013-05-06 @ 16:03:43
URL: http://Ayles.blogg.se
Anonym

kan du inte göra ett inlägg om killar du tycker är snygga?Och skriva lite mer saker vad du söker i en kille :)

2013-05-06 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: