frågor och svar

Tänkte att jag kunde börja med såna här "frågor och svar", vad säger ni om det? Nån gång i veckan när jag fått lite frågor så svarar jag på dom. På det sättet får ni alltid svar och behöver inte vänta tills t.ex. frågestund :)
 
Hur ställde dina föräldrar sig till att du hoppade av skolan? 
Jag har en kompis som hennes föräldrar ville slänga ut henne för att hon inte tjänade pengar och i princip ''bodde där gratis''.
Min pappa sa att jag fick göra vad jag ville, och även han tyckte att skolan inte alls var bra men han blev ändå jättesur och besviken när jag hoppade av, han pratade typ inte med mig på ett par veckor och sa att om jag inte skaffar ett jobb snart så slänger han ut mig och tar min mobil och allt det där. Men nu har han väl kommit över det lite, men han drar fortfarande ner på lite saker som jag skulle fått om jag gick i skolan. Mamma har alltid stöttat mig, det enda hon vill är att jag ska må bra!
 
Får man fråga varför du inte går i skola?
För jag har jättesvårt att gå till skolan och jag trivdes inte där och kände att jag började må mer och mer dåligt. 
 
Li kan inte du visa i ett inlägg eller video hur man gör en sådan bild i ps? alltså vanliga bilder och sen en gif som sitter ihop med dom andra. 
älskar din blogg btw :)
Hmmm.. Alltså det är nånting jag har lärt mig helt själv och det är skitkrångligt att förklara. Men vi får se. För om jag ska visa så måste jag göra en video och det skulle jag känna mig jätte obekväm med haha.


Julia Wisniewska

Gör du gratis bloggdesigns?:)
kram.

2013-05-11 @ 13:42:58
URL: http://JuliaWisniewska.webblogg.se
Elli x

Det har ju inte kommit upp på bloglovin att du bloggat.. störande. Har slutat följa dig och sen börjat följa dig igen nu, hoppas att det funkar nu. ;)

Svar: Näää jag vet, bloglovin' är jättekonstigt för alla just nu :(
Li

2013-05-11 @ 20:49:46
Emma

Du behöver ju inte prata i videon med ps tipset, du kan ju lägga in text och musik istället :)

alltså musik i bakgrunden och text där det står vad man ska göra setg för steg.

Svar: Sant, tack så mycket :) Får se om det blir något eftersom det är jättesvårt att förklara hahah
Li

2013-05-11 @ 23:55:45
URL: http://emmaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: