Imorgon smäller det

Imorgon är dagen jag väntat på sedan 2 november, One Direction konserten alltså. Dagen är här! Jag köade och mådde så dåligt men I did it, och vi har bra platser så det kommer vara fett värt det.
Att stå där inne på en arena med jag vet inte hur många tusen personer, 25-30 000 är det nog (?) är helt sjukt. Jag kommer nog stå där och grina som en jävla dåre efter alla minnen jag haft med dom där knasiga killarna. 
Det hela började med killarna, jag och alla mina vänner... Nu är det killarna, jag, mina vänner och typ hela Sverige känns det som. Det är känsligt och ni får tycka jag är världens tönt för det bryr jag mig inte om!
 
Kommer självklart ta med mig kameran, jag kommer posta bilder och videos. Jag kommer även mobilblogga lite då och då tror jag om jag hinner med det och kommer säkert posta lite bilder på instagram (@liellaxo) 
 
Vilka ska gå? :)


Anonym

jag ska gå imorn och jag tror jag kommer dö, sitter du på parkett eller läktare a,b eller c, hoppas du får en underbar kväll, det ska jag ha iallafall haha :)

Svar: Jag kommer vara på läktaren, dock vet jag inte vart haha. Vet att det är den närmast scenen iallafall :)
Li

2013-05-07 @ 21:48:13
Matilda

Li kan inte du visa i ett inlägg eller video hur man gör en sådan bild i ps? alltså vanliga bilder och sen en gif som sitter ihop med dom andra.
älskar din blogg btw :)

2013-05-10 @ 16:52:03
URL: http://strobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: