jobb på g, typ

Idag är jag jätteirriterad, inte bara för att jag är sjuk men också för jag vet inte... En dålig dag I guess? Jag är jätteuttråkad och det gör väl det mesta för att få mig på det humöret så får se om jag gör något senare... 
 
Har även jobb på g nu, äntligen! Jag ska fixa nån sak hos polisen och sedan skicka in till en tjej så dom ska få se att jag inte har något i mitt brottsregister osv och sen är jag anställd på kommunen så får vi se hur det går och om jag får något jobb. Ska bli skönt att få in lite pengar igen, eftersom jag har levt på sparpengar sedan februari haha, de är ju.... mindre kul.


J o s s a n

Vad är det för jobb? :)

2013-05-04 @ 13:00:52
URL: http://josefinaalg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: