recension: gossip girl

Handling: Upper East Sides "It girl" Serena van der Woodsen, återvänder till staden efter en mystisk vistelse på en internatskola i Cornwall, Connecticut. Blair Waldorf, är en gammal vän och tillfällig rival till Serena, och regerar Constance Billard Schools som den sociala bidrottningen. Programmet följer även Chuck Bass, Upper East Sides bad boy, Nate Archibald, Chucks bäste vän och Blairs pojkvän sedan många år tillbaka. Deras förhållande har dock varit ostadigt sedan Serena lämnade staden. Andra karaktärer i den turbulenta Manhattan-scenen: Dan Humphrey, Dans bäste vän Vanessa Abrams, Dans syster, Jenny Humphrey samt bedragaren Ivy Dickens.
 
Kommentar: För kanske två veckor sedan kollade jag slut på Gossip Girl och självklart, som alla andra gånger så visste jag inte vad jag skulle göra med mitt liv eftersom jag kollade på den varje dag i ett par månader.
Men jag måste säga att det var iallafall en av de bästa serier jag sett, lite överdriven ibland kanske men vilken dramaserie är inte det liksom?
 
Betyg: 3½/5 
 
Säsonger: 6 st. 2007-2012. 
 
Spoiler: (markera för att se) Slutet SÖG. Seriöst... Hur kunde Dan vara Gossip Girl? Alltså jag menar... Han blev typ förvånad när han var själv i ett rum om det var en GG blast om honom. It doesn't make any sense. Och sen efter så gifter sig han och Serena iallafall? Om jag var henne skulle jag inte förlåtit honom eftersom han dödade ju nästan folk, typ.


Denise

Ååååh Chuck! På riktigt världens läckraste :D

Tyckte också hela serien blev konstig när man fick veta vem Gossip Girl var, men förklaringen var ju iaf bra. Men som du sa, Förstår verkligen inte hur S kunde gifta sig med h*n sen!

2013-05-06 @ 12:01:02
SOFIA ღ

Åh, kärlek till Gossip Girl!!

2013-05-08 @ 21:29:55
URL: http://sofiasticated.blogg.se
Elina Goes Crazy

ALLTSÅ ÅH ÄLSKAR SERIEN SÅ MYCKET<3 är dock bara på 4de säsongen än!

2013-05-10 @ 00:40:09
URL: http://elinagoescrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: