recension: Teen Wolf

Handling: Serien handlar om tonårskillen Scott McCall som är en helt vanlig kille tills han en dag blir biten av en varulv i skogen. Han börjar då utveckla superkrafter inom bl.a. styrka, hörsel och snabbhet. Scott får hjälp av sin bästa vän, Stiles Stilinski, med att dölja sin hemlighet och anpassa sig till sitt nya liv, han får även hjälp av en annan varulv, Derek Hale. 
 
Kommentar: Handligen kanske inte låter så lockande om jag ska vara ärlig, men den var bättre än det men dock även inte världens bästa serie, men helt klart sevärd om man inte har något bättre att göra. Den var lite för overklig bara, och då menar jag effekterna osv och inte handligen eftersom det handlar om varulvar och övernaturliga saker haha. 
 
Betyg: 3/5
 
Säsonger: 2 st. Säsong 3 har premiär i USA 3 juni. 
 
Spoiler: (markera för att se)  Sista episoden på säsong 2 var den bästa helt klart. Älskade de sista kanske 10 minutrarna när Lydia lämnar nyckeln till Jackson och ååååh allting var fett perfekt där. Och sen tyckte jag så synd om Stiles hela den episoden också, min älskipälski...

Nu har jag ingen ny serie jag kan recensera så nu kommer det antagligen ta ett litet tag tills nästa. Vilken serie tycker ni jag ska se? :)
 
 


Julia

Nu verkar dina inlägg äntligen synas på bloglovin igen! :)

2013-05-12 @ 09:40:27
URL: http://Ayles.blogg.se
Denise

OC
Modern Family
One tree hill
Greys Anatomy (väldigt lång serie dock)
Skins
Awkward
New Girl
Pretty Little Liars (världens bästa serie dock lite utdragen)
Medium

Några jag bara kom på sådär :)

2013-05-16 @ 22:58:51
ebba :)

KOLLA PÅ GLEE OCH SUPERNATURAL ASBRAAAAA!!!

2013-05-24 @ 21:08:39
URL: http://kidrauhlismyking.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: