söndag hela veckan

måndag. Lite mer som söndag för mig, lite mer som varje dag. Jag lever verkligen efter söndag hela veckan och det är tråkigt så det ska bli kul att komma upp till stan i veckan. 
Det har verkligen varit sommarvärme idag och jag satt och pressa i 3 timmar, tror ni det blev nån skillnad eller? Den enda skillnaden man ser är fräknar, överallt. Kanske blev lite brunare men inte mycket. Hatar att vara svennebanan för jag kan verkligen inte få färg av Sverigesolen.
 
Det suger även att Bloglovin' är jätteskum, jag ser inte när bloggarna jag följer har uppdaterat och folk ser inte mig så mina läsare sjunkeeeeer.... Är det bara för mig det är så? 


Madde

alltså äntligen! det är alltså inte bara jag. Bloglovin' funkar inte för mig heller...

2013-05-07 @ 13:24:17
Lina

Hur ställde dina föräldrar sig till att du hoppade av skolan?
Jag har en kompis som hennes föräldrar ville slänga ut henne för att hon inte tjänade pengar och i princip ''bodde där gratis''.

2013-05-07 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: