Våra välkända cambilder

Som sagt var jag i skolan igår och hälsade på lite. Jag vet inte hur många av er som läste min gamla blogg jag hade innan den här och även följde mig på min gamla instagram? Men om ni gjorde det så kanske ni är lite bekanta med våra cambilder och vi kände oss lite tvugna att uppdatera vårat album!
 
Vaknade runt 8 idag, låg kvar i sängen till 9 och sen gick jag till soffan och vaknade halv 1, är fett besviken på mig själv hahhaha. 


Anonym

Skulle du kunna lägga ut den där blomsmileysen på bloggen (eller svara på denna kommentaren med den) den som du la ut på instagram för tre dagar sen? :) vill kopiera den haha skulle vara jättesnällt!

2013-05-31 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: