bekännelser

Jag läser alltid kommentarerna på One Directions profilbild/er (det är ju faktiskt 3 st) som jag är med på. Lovar att 1/3 av alla kommentarer är "Hur tog dom bilden?!?!?" hahaha alltid lika kul.
Jag brukar inte prata öpper om mitt liv med andra människor. Alltså det där låter helt fel, men jag snackar liksom inte direkt om vad jag gjort/inte gjort, förutom med folk jag är nära. Det spelar liksom ingen roll om det är privat eller inte. 
Blir så arg när folk går till kylskåpet och dricker rakt ur förpackningarna. 
Jag är omringad av folk den största delen av min vakna tid, men ändå känner jag mig som den ensammaste människan i världen ungefär hela tiden.
Jag och mina vänner skriver alltid så otroligt dumma saker, ofta "vgd" så du har jag börjat skriva de till andra än dom vilket jag kommer på sen och blir nervös att dom faktiskt tror jag är seriös haha. Så måste alltid skriva att jag drev sen. 
 
 
 


Anonym

vänta vaaah? har one direction bilder på dig och dom på deras webbsida/instagram?:OOO coolt isf

Svar: Jag finns bland deras profilbilder på Facebook när jag och mina vänner sitter i fritt fall
Li

2013-11-25 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: