bra dag

Slutade efter lunch idag, skulle egentligen gått till 16.00 så det var ju ganska skönt. Mindre skönt var det ju att jag var så otroligt spänd på att jag skulle till tandläkaren och borra (!!!) 
Dom sa att jag skulle få först bedövningssalva och sedan sprutan, sen kände jag något och trodde dom tog på salvan vilket egentligen var sprutan. Så jag frågade om det där var själva sprutan och dom skrattade bara för jag var helt lost, och det var inte alls lika farligt som jag trodde det skulle vara. Sen slipade dom även ner ett hack som jag hade mitt på framtanden sedan förra året när jag fixade till mina tänder så det är skönt att den också är borta. Känner fortfarande hur halva mitt ansikte är bortdomnat men det går väl över snart så det är helt okej.
 
Livet är rätt så bra idag, nu är tandis över, jag fick ledigt i mina tre veckor i vinter, vi har typ inga läxor i skolan än och imorgon är det fredag!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: