Bubblegum

Drog till stan med Mickis imorse och är nu hemma, helt slut i benen för vi har gått runt hela stan. Nästa gång vill jag nästan använda RunKeeper så jag kan se hur man gått. Dom hade 40% på Bikbok och var inne där flera gånger men hittade tyvärr bara lite smycken, de kläderna jag ville ha var för stora även i xs vilket sög. 
Men en sak jag fick med mig var detta lipscrub från Lush, det fanns massor med lukter/smaker men jag valde den här. Man känner inte så mycket hur mycket den luktade när man väl var inne på butiken pga av alla andra möjliga lukter, men den är verkligen underbar! Ett värt köp för den kommer verkligen rädda mina läppar i vinter, 99 kr kostar den! 
 
Skulle ni vilja se resten av sakerna jag köpte? :)


Elli

ja, visa de andra sakerna också! :)

2013-11-16 @ 22:58:59
frida

kommenterar du dina egna inlägg? ;)

Svar: Men haha nej. Varför skulle jag göra det?
Li

2013-11-17 @ 10:04:12
frida

Åh gud förlåt haha. Men det stod att den kommentaren skickades precis samma tid som inlägget publicerades men jag märkte nu att det stod samma tid på min egna kommentar. Förlåt så så så mycket!!

2013-11-23 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: