Julklappstips till henne

julklappstips till henne
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån 
 
Tänkte tipsa om lite julklappstips, nu är det ju trots allt bara en månad kvar till jul och snart är det väl dags att börja köpa julklappar. Själv är jag inte den typen som köper julklappar men ska verkligen försöka bli bättre på det. Men här slängde jag iallafall ihop ett litet collage med julklappstips till en tjejkompis, syster eller flickvän eller något sånt. Lite dyra saker dock, men vem gillar inte lite lyx i vardagen? Haha. Självklart är detta bara förslag på vad man kan köra och ska ge inspiration! Men detta är något jag skulle bli glad om någon gav mig :) Imorgon kommer även "till honom" så håll utkik då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: