kärleken man kan ha till ett djur

Så himla ful på vissa bilder hahhaha
 
Kanske låter lite sjukt när man säger att man älskar ett djur, men jag älskar verkligen den här katten. Han är världens snällaste, 13 år tillsammans helt oskiljaktiga och nu när jag ska flytta har jag sån separationsångest. Usch det är hemskt. Passar på att ta massa bilder på honom nu så jag har när jag flyttar ifall att. Det är ju inte direkt så att jag aldrig kommer se honom mera men jag saknar honom när jag åker och handlar liksom hahah... Alltid när folk kommer hem till oss och jag och Lennart är tillsammans så kollar dom bara på oss och skrattar för dom har aldrig sett någon ha så bra "relation" med ett djur, och det är verkligen sant för vi är ett himla bra team ♥ Älskling.
 


Frida

Du är verkligen inte ensam. Jag och Alice är best friends forever and ever. Mitt liv har typ gått under nu när hon mår dåligt, buhuhu! Haha, djur är fan bäst.

Svar: haha låter så skumt att man har typ ett djur som sin bästavän, låter fett foreller alone men yålå
Li

2013-11-10 @ 20:18:41
URL: http://fmarklind.blogg.se
Amanda

Åååhh älskar att han heter Lennart!! Så fin

2013-11-11 @ 15:18:31
Evelina

Gud, va söt katt :)

2013-11-18 @ 22:10:02
URL: http://cuteevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: