L Säfvenberg

Ni skulle bara veta lyckan som uppstod när jag såg att dom hade bytt ut så att det stod mitt namn på dörren hahah.. 
 
Har vart övertrött hela dagen vilket jag fortfarande är så detta blir nog de enda, tråkiga, inlägget idag. Imorgon är jag ledig, igen, vilket är otroligt skönt. Ska väl plugga eftersom jag är alldeles för trött nu och har galet mycket jag ska kunna till sam-provet på måndag nästa vecka. Panik.... Har väl inte gjort något speciellt idag, har bara vart i skolan och sen åkte jag även till lägenheten nån timma och försökte skruva ihop skohyllan och hatthyllan (jag och IKEAsaker går verkligen inte ihop)
 


Bella

Så himla avis på dig! :)

Svar: Haha du får komma och hälsa på!
Li

2013-11-21 @ 20:27:03
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: